אחריות ומדיניות החזרים
שימו לב שכל ההחזרות וההחלפות ממרכז העברת הדואר ועד למחסנים שלנו עשויות להתעכב בין 1-3 שבועות בשלב זה.
בשל השינויים המחייבים בעקבות נגיף הקורונה, הפעילות של שותפי השילוח שלנו, כמו גם התפקיד הלאומי שלך, עשויות להיות משובשות עקב הנהלים ואמצעי הזהירות שננקטו על מנת להבטיח את בטיחותם של כל העובדים והנמענים .
בזמן שאנו ממתינים לעדכונים נוספים בנוגע למצב העניין הנדון, אנא שים לב שהחבילות עשויות להיות כפופות לעיכובים מסוימים. אנו מצטערים מאוד על כך, ונודיע לך באמצעות דואר אלקטרוני לאחר שנעבד את בקשתך.
מדיניות החזרה והחלפה
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן(ביטול עסקה).התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן,התשמ"א-1981
לקוחות יכולים להחזיר או להחליף פריטים עד 14 ימים לאחר הגעת חבילתם. החזרות לא יתקבלו אם יתבקשו מעל 14 ימים שעברו את תאריך האספקה המצוין במעקב ההזמנה. יש לבקש הארכות למסגרת זמן ההחלפה לפני תום 14 הימים - אין הארכות על החזרים.
אנו מציינים מראש, מחיר השילוח של החבילה חזור לבית העסק ישולם על ידי הלקוח. הסכום אשר יוחזר ללקוח זהו הסכום שהלקוח שילם פחות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים לפי הנמוך. אם לקוח רכש את המוצר בסייל או בעזרת קוד קופון הסכום שיוחזר לו זהו הסכום ששילם ולא מחירו המלא של אותו מוצר.